Cloudmining bersama Jebat Bitcoin Mining Malaysia

*💻🛠Pernah tak dengar pasal cloud mining ?*

🔊Selama ini kita selalu dengar dan baca pasal mining Bitcoin dan matawang krypto menggunakan mining rig. Tetapi apa itu cloud mining? Mari saya kongsikan sedikit pencerahan tentang cloud mining ini.
Inilah teknolgogi crypto yg bergerak pantas menjangkaui dunia mata wang digital.

*🎯Apa itu cloud mining.*

Dalam erti kata mudah, *cloud mining * adalah aktiviti mining matawang krypto menggunakan kuasa pemprosesan berkongsi *(shared processing power)* yang dijalankan dari pusat data jarak jauh. Perbezaan utama antara cloud mining dan mining secara tradisional adalah siapa yang memiliki dan mengurus peralatan mining.

Seperti yang kita tahu, dalam mining secara tradisional, seseorang itu perlu membeli peralatan mining, menjalankan proses set updan mengurus peralatan tersebut. Aktiviti ini memerlukan pengetahuan teknikal yang mendalam serta sistem pengudaraan yang cukup untuk memastikan peralatan mining tidak overheat. Tambahan pula, kos elektrik untuk menjalankan aktiviti mining boleh menjadi tinggi dan mahal, bergantung kepada lokasi.

Manakala, cloud mining pula melibatkan seseorang itu membeli kontrak mining atau share dalam organisasi yang menjalankan aktiviti mining secara tradisional. Secara amnya, terdapat tiga jenis cloud mining:

*👉Hosted mining *– menyewa peralatan mining yang dijalankan oleh syarikat mining Virtual

*👉Hosted mining *– membuat Virtual Private Server dan install mining software anda sendiri

*👉Leased hashing power* – menyewa sebahagian daripada hashing power, tanpa memerlukan komputer fizikal atau virtual (kaedah ini adalah kaedah paling popular dalam mining)

Melalui pembelian kontrak atau share, anda tidak perlu risau tentang harga peralatan mining ataupun kos mining yang lain, kerana ia semua diuruskan syarikat mining.

Inilah kelebihan yg ada pada Jebat Bitcoin Mining Malaysia(JBMM) untuk anda yg berminat untuk menyimpan bitcoin & crypto currency lain.
Rm150/1th

Rejister di link dibawah:

http://www.jebatcoin.ml/cloudmining/register.php

Penerangan lengkap:

http://bitcoinrealinvestment.blogspot.com/2017/09/jualan-hashrates.html

Calculator untuk kira expected income:

http://jebatcoin.ml/cloudmining/calc.php

*SELAMAT BERUSAHA & BERJAYA*

















Comments

  1. We are selling Bitcointalk accounts at affordable price. The accounts are from secure and verified clients. buy your account today to get discount.

    ReplyDelete
  2. Good news to all bitcoin miners, sell your bitcoin today with ease in few minutes. No ID verify required for real privacy protected instant btc exchange.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jom Travel&Invest

Cara Nak kira Hasil Investment untuk semua Mesin Bitcoin

FAQ mesin mining mining Gpu