Konsep sewa hashrates di Nicehash

Salam petang..sharing info berkenaan mining di Nicehash..konsep ala2 Grab..contoh:

Din membeli sebuah antminer Z9 dengan Jebatech,mesinnya berkekuatan 40k sols setelah setting mining di Nicehash Din duduk rilek je tunggu income masuk..

Abu nak mining Zcl,tetapi tiada modal untuk membeli Antminer Z9..beliau hanya ada rm200..apa yg boleh Abu buat untuk mencapai hasratnya memiliki Coin Zcl?

Abu boleh menyewa hashrates dengan kadar yang ditetapkan rates oleh Nicehash dan menerima Zcl dengan membayar nilai Bitcoin pada Nicehash untuk sewaan pada kadar dan masa tertentu mengikut bajet yg Abu ada..

Din sebagai owner Antminer Z9 tidak memperolehi Zcl sebaliknya hashpower mesin beliau disewa oleh Abu dan Din memperolehi bayaran dalam matawang Bitcoin manakala Abu memperolehi Zcl mengikut kadar sewaan.setelah tamat kontrak Din akan memperolehi Bitcoin dan Abu akan memperolehi Zcl..win-win situation..lagi ramai guna hashpower equihash Antminer Z9 mini Din lagi banyak income yg bakal diperolehi dalam matawang Bitcoin..

Tugas Nicehash ialah menghubungkan penyewa dan pembeli hashrates dan Nicehash ada fees iaitu 5% dari jumlah yg diperolehi(boleh rujuk Faq utk details) ala2 Grab..so semua org akan happy baik pembeli hashrates,pemilik mesin dan Nicehash..

Beli mesin mining dan cek expected income di Apps Jebatech:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jebatdev.jebatech

Comments

Popular posts from this blog

Jom Travel&Invest

Cara Nak kira Hasil Investment untuk semua Mesin Bitcoin

FAQ mesin mining mining Gpu