Sinopsis Jebatcoin 2.0



In the making

About Us Jcoin@Jebatcoin-


Kami bermula dengan introduction syarikat kami dalam industri mining crypto dari 2015.. Raudah49enterprise bergiat aktif dalam menjual,membaiki dan memasarkan produk2 melombong crypro baik jenis Asic,Gpu dan Fgpa..

Pada Oktober 2019 kami upgrade pada Jebatech Solutions Sdn Bhd utk meluaskan perniagaan.

Jemput layari website rasmi kami-


Pada  Jun 2018 kami memulakan pengeluaran Jcoin@Jebatcoin,tujuanya untuk kegunaan dalaman syarikat bagi memudahkan urusniaga disamping memberi peluang diskaun harga menarik pada pelanggan2 kami di seluruh Malaysia.Jcoin dicipta untuk kegunaan dalaman seperti-

1.Pembelian perkakas melombong crypto,

2.Membayar upah membaiki perkakas melombong crypto,maintainence bulanan server.

3.Banyak lagi kegunaan didalam cryptobiz.my salah satu platform alternatif bagi tujuan perniagaan online..

 4.Terbaru apps kami di Playstore- Produk Islam:


tujuanya untuk mempromosikan usahawan2 makanan muslim diseluruh Malaysia dibawah 1 jenama supaya produk mereka dapat diketengahkan dari masa ke semasa.. 

5.Dalam masa yang sama kami bekerjasama dengan Malaysian Exchanger ACH(Alliance Citra Holding(M)Sdn Bhd utk interaksi pertukaran matawang Jebatcoin/Bitcoin utk memudahkan para pemilik Jcoin menikmati system urusniaga jualbeli dan menggandakan simpanan crypto dengan system staking..

Diharapkan usaha ini dapat membantu sedikit sebanyak melestarikan perjalanan ekonomi ummah disamping memberi pengenalan teknologi crypto pada rakyat Malaysia supaya lebih ramai lagi bergiat dalam industri fintech dizaman ekonomi mencabar menjelang tahun 2020.

#jcoin🇲🇾
#Jebatcoin
#localtoglobal

Comments

Popular posts from this blog

Jom Travel&Invest

Cara Nak kira Hasil Investment untuk semua Mesin Bitcoin

Guideline to mining Jebatcoin